BonBonland - Reisverslag uit Karlslunde Strand, Denemarken van Isis en Kiki - WaarBenJij.nu BonBonland - Reisverslag uit Karlslunde Strand, Denemarken van Isis en Kiki - WaarBenJij.nu

BonBonland

Door: divasgonorth

Blijf op de hoogte en volg Isis en Kiki

31 Juli 2011 | Denemarken, Karlslunde Strand

Het zit er weer op. Spullen gepakt. Nog een nachtje Denemarken en dan weer op weg naar huis.

Vandaag, zondag 31 juli is het stralend weer. We zijn naar BonBonland geweest. Leuk pretpark. We waren er 10 uur en half 5 waren we helemaal op. Heel de dag hard gegaan, ondersteboven gehangen, rond gedraaid, vrije vallen gemaakt en nat geworden. Isis kon er geen genoeg van krijgen. Kiki ook niet.

Dat was het dan. Scandinavie. Ongelofelijk goed bevallen. Zeker Noorwegen is een aanrader.

Voor de laatste keer groeten uit een zonnig Denemarken.

• 31 Juli 2011 - 18:32

Bakkertje:

Goede reis terug van der Werfjes! Leuke verslagen en wat ik op de foto's heb kunnen zien, inderdaad een mooi land... Alleen was er bij tijd en wijle een molukse dame die elke keer op de foto wilde en precies in beeld ging staan!

Spreek jullie snel weer!

• 31 Juli 2011 - 20:39

Natasja:

Lieve vrienden,

Heb door onze eigen vakantie nu pas jullie verslagen kunnen lezen.
    Wat klinkt het goed allemaal (nou ja, op dat ene hotel na...) en wat is het weer geweldig geschreven. Heb af en toe echt met de tranen van het lachen zitten voorlezen hier!

Goede reis naar huis en tot snel.
    Dikke kus, ook van de mannen,
    Natasja

Verslag uit: Denemarken, Karlslunde Strand

Isis en Kiki

Dit jaar eindelijk Scandinavie. Via Denemarken varen we naar Zweden om door te rijden naar Noorwegen. Grondig zullen we het land van de Vikingen bekijken. Daarna varen we terug naar Denemarken om voornamelijk Kopenhagen te bewonderen.

Actief sinds 29 Juni 2011